FANDOM

UWAGA!!!
Przed rozpoczęciem edycji

Wraz z wydaniem kolejnych sezonów serialu, zmienił się wygląd stron. Z tego powodu, informujemy, że jeśli chcesz dodać tekst, poprawić błąd, czy zrobić coś innego w zakładkach tabel, skorzystaj z edytora źródłowego. Jeśli nie potrafisz go włączyć, bądź masz problem z edycją w nim, skontaktuj się z administracją, bądź poradź się bardziej doświadczonych użytkowników.

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
...za to, żeby ta mała nie została w moim idealnym świecie, ani minuty dłużej.
— Ambar podczas wznoszenia toastu Odc. 2

Ámbar Smith (dopuszczalne: Ambar Smith) - Główna bohaterka serialu, dawniej uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Obecnie mieszka wraz z rodziną Valente w domu, gdzie kiedyś zamieszkiwała go wraz z Sharon Benson. Jest członkinią w grupie Los Sliders, w której skład wchodzą Emilia, Benicio oraz Ramiro. W 38 odcinku 3 sezonu zostaje menadżerem Jam&Roller.

Charakter

Ámbar to typowy czarny charakter. Jest dumna i nienawidzi, gdy coś nie idzie po jej myśli, zawsze stara się być najlepsza i zrobi wszystko, by tak pozostało. Jest próżna, ale także przebiegła i inteligentna. Za pomocą intryg i podstępów będzie niszczyć każdą przeszkodę, która stanie jej na drodze. Można ją nazwać dwulicową, gdyż mimo swojej nienawiści i niechęci do niektórych osób, zawsze stara się grać grzeczną i niewinną osobę. Jest dobrą aktorką.

W Drugim sezonie serialu możemy zobaczyć przyczyny zachowania i charakteru Ámbar a także zmiany które słusznie lub niesłusznie zostały wszczepione w życie nastolatki. Dziewczyna przez cały sezon stara się zniszczyć Lunę, działa bez skrupułów; Psuje kamerę, wylewa sok do "bazy dowodzenia" na roller jamie a nawet podpala wrotkowisko! (Co było wypadkiem)

Z drugiej strony widzimy też że Ámbar bez powodu nie zachowuje tak, jak się zachowuję. Złe relacje z Zimną ciotka, późniejsze odwrócenie się jedynych przyjaciółek, wymaganie perfekcji. Ámbar nie radzi sobie z emocjami często robiąc szkody sobie a także innym ludziom.

W trzecim sezonie, w początkowych odcinkach Ámbar jest złą dziewczyną, która wraz ze swoimi przyjaciółmi knuje intrygi pogrążenia i wyrzucenia z toru Rollera. W głębi duszy jednak cierpi, a jej uczucia do Alvareza dalej istnieją. Jej charakter jest spowodowany zmianami, które gwałtownie wkroczyły do jej życia. W późniejszych odcinkach, gdy zostaje menadżerką Jam&Roller postanawia się zmienić i tym samym zdobyć zaufanie Simona, pokazując mu jej inną, dobrą stronę na każdym kroku. Pod koniec trzeciego sezonu przechodzi radykalną zmianę na dobre pod wpływem Simona.

Wygląd

Sezon 1/2 Dziewczyna jest wysoką i szczupłą blondynką z szaro-zielonymi oczami. Ma bardzo wyraziste rysy twarzy, co nadaje jej władczego charakteru. Ubrana zazwyczaj w eleganckie i dobrane kreację, pokazujące jej charakter. Pod koniec drugiego sezonu, zaczyna nosić czarne kreację.

Sezon 3 Jej dotąd elegancki styl został zastąpiony czarnymi kreacjami, natomiast jej dodatki takie jak różowe końcówki czy czarne rękawiczki, odzwierciedlają jej nowy charakter. Pod koniec, gdy rozpoczyna związek z Simonem Alvarez, gustuję w jasnych kolorach (biel, niebieski itd.) natomiast jej włosy, znów powracają do stanu poprzedniego.

Relacje

Luna Valente

Ámbar podaje się za przyjaciółkę Luny, którą w rzeczywistości wcale nie jest. Na każdym kroku próbuje zaszkodzić brunetce i tylko czeka, aż podwinie jej się noga. Uważa, iż Luna wtargnęła do jej życia i próbuje zająć jej miejsce, dlatego wykorzystuje każdą okazję, by się odegrać. Twierdzi, że to ona jest gwiazdą, i że Luna nie ma prawa tego zmieniać.

W sezonie drugim sytuacją z Luną nie ulega żadnej poprawię.

Na początku sezonu Ámbar cały czas dogryza Lunie, upokarza ją nawet na imprezie powitalnej. Pod koniec sezonu, widać pomiędzy nimi więź jaka się narodziła. Dziewczyny się godzą, a nawet dochodzi do momentów gdzie się przytulają oraz wygłupiają, traktując się jak kuzynki.

Matteo Balsano

Matteo to chłopak Ámbar, dziewczyna jest o niego bardzo zazdrosna. Mimo tego ich relacja jest głównie na pokaz, blondynka wie, że nie może pozwolić, by byle kto odebrał jej chłopaka, ani żeby on z nią zerwał, gdyż ucierpiałaby jej reputacja. Według większości, jak i również nich tworzą idealną parę. W końcu Matteo nie wytrzymuje zrywa z nią po wspólnym wywiadzie.

Blondynka nie czuję już nic do szatyna, po za chęcią zemsty na Lunicie. W tym celu karze wykonywać mu różnorakie zadania, które popsułby na dobre jego relacja z szatynką. Tak dzieję się przez kilka odcinków, aż do 40, w którym Matteo przeprosił Lunę.

Między nimi ponownie wytworzyło się uczucie przyjaźń z powodu ich relacji z przeciwnymi partnerami. Są pogodzeni jednak nic do siebie nie czują.

Ich ship zwie się "mambar".

Jazmín Gorjesi

Rudowłosa to przyjaciółka Ambar. Razem inspirują się stylem, wrotkami i śpiewem. Jazmin prowadzi z Delfi ''Fab&Chic" (pol. "Styl i Szyk") gdzie umieszczają tam także materiały z blondynką. Rudowłosa jest trochę mało domyślna i wypełnia wszystkie polecenia Ambar, nawet nie dostrzegając jakie problemy mogą z tego wyniknąć.

Rudowłosa trzyma się z Ambar do parunastu odcinków, aż kiedy zauważa gdy blondynka próbuję ukraść jej chłopaka, dziewczyna zrywa z nią kontakt, na dobre zaprzyjaźniając się z innymi osobami, z Rollera.

Pod koniec sezonu trzeciego, ponownie nawiązują przyjacielską relację, aż do końca sezonu.

Delfina Alzamendi

Delfi i Ambar to przyjaciółki, które interesują się stylem, wrotkami i śpiewem. Są to jedyne prawdziwe przyjaciółki szarookiej, ponieważ ta uważa, że może się przyjaźnić tylko z elitą. Delfina czasem nie zgadza się się z czynami blondynki, ponieważ dostrzega ich konsekwencje, ale ostatecznie jest zmuszona jej ustąpić. Zmienia się to jednak pod koniec 1 sezonu, gdy brunetka wyrzeka się przyjaźni z Ambar, z powodu kłamstwa jakim potraktowała Pedro, by on i dziewczyna nie zbliżyli się do siebie.

Dziewczyny przyjaźnią się ze sobą, dość krótko z powodu ich zmiennych postrzegań oraz charakterów.

Pod koniec sezonu, tak jak z Jazmin, zaczynają swoją przyjaźń od nowa.

Simon Alvarez

W pierwszym sezonie, relacje między chłopakiem, a dziewczyną są neutralne, a nawet negatywne z powodu jego przyjaźni ze znienawidzoną Luną. Wszystkie złe rzeczy jakie mu zrobiła, miały być bezpośrednio wycelowane w tytułową bohaterkę. Mimo to, Ambar nie zwracała uwagi na fakt, że raniła jeszcze jego.

W 2 sezonie ich relacje się ocieplają, a sam Simón, myśląc, że Ámbar zmieniła się na lepsze, zaprzyjaźnia się z nią i zgadza się być jej nauczycielem muzyki na Open Music. W ciągu sezonu stopniowo się zbliżają do siebie i niemal całują w sezonie 2 odc. 51, jednak później ich relacja szybko się zakończyła, wraz z faktem odkrycia, że to Ambar wraz z Benicio, stłukła Kryształową Wrotkę Juliany.

Od początku można wyczuć między nimi napięcie uczuć, które mówi, że oboje bohaterów są w sobie zakochani. Z późniejszym czasem Ambar zrywa z Benicio i udowadnia Simonowi, że go kocha i ma zamiar zrobić wszystko aby z nim być. W pewnym momencie jest nawet o niego zazdrosna, z powodu przyjazdu Emmy, która jest w nim zauroczona, tak samo jak on. Pod koniec sezonu postanawiają jednak spróbować co wychodzi im na dobre, a Ambar dzięki niemu przechodzi ponownie radykalną zmianę siebie i swojego zachowania.

Ich ship zwie się "simbar".

Zainteresowania

Ámbar jest utalentowaną wrotkarką, dzięki czemu i "Królową Toru". Dużo czasu spędza na wrotkowisku, ale także i na nauce, ponieważ chce utrzymać swoją pozycję.

Ciekawostki

  • Zrywała z Matteo i schodziła się z nim trzy razy lub więcej.
  • Po prawej stronie talii ma znamię w kształcie gwiazdy, po raz pierwszy ukazujące się w odcinku 21.
  • Była królową wrotkowiska.
  • Często kłóciła się z Luną.
  • W 80 odcinku przeprasza Matteo i Gastona za swoje zachowanie.
  • Zajęła drugie miejsce w konkursie wrotkarskim w Jam&Roller.
  • Jej nazwisko (Smith) znaczy z angielskiego (kowal).
  • W drugim sezonie, Sharon wmawiała jej, że jest Sol Benson.
  • W 51 odcinku poznała swoją prawdziwą matkę.
  • Od 2 sezonu zakochana jest w Simonie
  • Przyczyniła się do pożaru w Jam & Roller.
  • Wspólniczka Benicio podczas rozbicia kryształowej wrotki Julianny.
  • Tak naprawdę Sharon adoptowała Ambar, pomimo, że wszystkim wmawiała, że jest jej chrześnicą.
  • Ámbar po hiszpańsku to bursztyn.
  • Kiedyś Ambar czuła prawdziwe uczucie do Matteo, ale szybko ono zgasło, powtarzając sobie jej cele.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Pozostałe cytaty

Sezon Odc. Tekst Okoliczności
2 57 ''...to sprawia, że czuję się naprawdę dobrze wiedząc, że jesteś przy mnie.'' Ambar do Simóna